Τρίτη 17 Μαΐου 2011

"Μαγειρεύντας" σαπούνια......

Σήμερα είπα να μαγειρέψω κάτι διαφορετικό! Σαπούνια με "γεύση κουζίνα". Συγκέντρωσα λοιπόν τα υλικά μου και τα κουζινικά μου και άρχισα το μαγείρεμα.
  • Σαπούνι φυτικής γλυκερίνης
  • Αμυγδαλέλαιο : κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος. Καταπραΰνει και απαλύνει το δέρμα.
  • Αιθέριο έλαιο πορτοκαλιού: αντιοξειδωτικό, τονωτικό
  • Αποξηραμένα βότανα και μήλο για απολέπιση και άρωμα
  • Μέλι για θρέψη
  • Κανέλα για χρώμα
  • Βιταμίνη Ε: φυσικό αντιοξειδωτικό
  • Μαύρη ζάχαρη: για χρώμα και άρωμα. Επίσης βοηθά στην διατήρηση της υγρασίας του δέρματος
  • Βανίλια για άρωμα

Σαπούνι γλυκερίνης με αμυγδαλέλαιο, μέλι, κανέλα, αιθέριο έλαιο πορτοκαλιού, και αποξηραμένο τίλιο, φασκόμηλο και μήλο
Σαπούνι γλυκερίνης με μαύρη ζάχαρη, βιταμίνη Ε και άρωμα βανίλιας 

6 σχόλια:

  1. έχω μείνει speechless! θέλω κι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αύριο το απογευμα αν προλάβω θα σου φέρω ταπεράκι με τα δικά σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πρώτο με το μέλι, το αμυγδαλέλαιο και την κανέλα είναι τέλειο, απαλό και μυρωδάτο! Και επειδή το δοκίμασα πρώτη του χαρίζω το όνομά μου ΝΙΚΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή